Rezultate intermediare şi finale
I. Prin intermediul activităţilor preventive și de intervenție, ne propunem obținerea următoarelor rezultate:
- 80 de elevi din grupul ţintă, participă la activităţile preventive și de intervenție în cei 3 ani de implementare a proiectului (remediere la lb. română și matematică, coaching, consiliere, psihoterapie individuală și/sau de grup);
- 10 profesori și 1 personal auxiliar participa la formare și își îmbunătățesc competențelor socio-emoționale, de colaborare cu părinții sau tutorii legali, competențelor de coaching, mentoring, consiliere și orientare școlară, capacitatea de creare a unui climat școlar favorabil, de motivare a elevilor pentru învățare;
- Scăderea ratei de abandon școlar la nivelul Școlii Gimnaziale Nr. 5 de la 2% la 0,5%, în perioada de implementare a proiectului, 2022-2025ș
- Menținerea procentului de 100% de elevi care finalizează învățământul gimnazial;
- Scăderea procentului elevilor care au obținut note sub 6 la Evaluarea Națională, de la 67% la 50%, în perioada de implementare a proiectului, 2022-2025;
- Creșterea ratei de participare la Evaluarea Națională a elevilor Școlii Gimnaziale Nr. 5 de la 40% la 65% în perioada de implementare a proiectului, 2022-2025;
- cel puţin 50% dintre părinții elevilor din grupul țintă participă la ateliere de parenting, consiliere și coaching;
- medii crescute la lb. română și matematică pentru elevii incluşi în grupul ţintă cu cel puţin 1 punct până la finalizarea implementării proiectului;
- cel puţin 80% dintre diadele implicate (elev – părinte) îşi îmbunătăţesc relaţia de comunicare și gradul de empatie;
- cel puţin 80% dintre elevi
- își îmbunătățesc motivaţia pentru studiu şi comunicarea cu familiile lor;
- înţeleg care sunt consecinţele parentalităţii timpurii;
- dobândesc competenţe de gestionare a timpului;
- cooperează mai bine cu ceilalţi în atingerea scopurilor;
- participare mai activă la orele de curs;
- își îmbunătățesc comptetențele socio-emoționale;
II. Prin intermediul ativităţilor extracurriculare, ne propunem obținerea următoarelor rezultate:
- cel puţin 50% dintre elevi îşi dezvoltă motivaţia internă pentru învăţare, prin socializare în afara mediului şcolar;
- cel puţin 80% dintre elevi
- conştientizează opţiunile vocaţionale disponibile, prin accederea la oferta educaţională pusă la dispoziţie de licee și școli profesionale;
- au un nivel aspiraţional mai ridicat, în urma contactului cu oferta educaţională a liceelor și școlilor profesionale;
- manifestă creativitate în realizarea obiectelor hand made;
- participă la tabere de autocunoaștere și dezvoltare personală.
III. În cadrul activităţilor de digitalizare şi dotare, ne propunem:
- Achiziționarea unui container școlar si amenajarea unei săli inteligente multifunctionale moderne destinată desfașurării activităților de prevenire și intervenție
- Dotarea și amenajarea sălii inteligente multifunctionale moderne în containerul școlar cu tablă inteligentă, 15 chromebookuri, mobilier multifuncțional (mese, scaune, etc), material didactic, cărți, reviste, etc.