Schema de Granturi: Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar | ||
Beneficiar: Școala Gimnazială Nr. 5 | ||
Titlul proiectului: Eu sunt schimbarea în bine! | ||
Contract de finanțare nr. 11513/23.09.2022 | ||
Nr. F-PNRAS-1-2022-3029/6/19.12.2022
Obiectivul general al proiectului SG PNRAS-MATE “Eu sunt schimbarea în bine”: Îmbunătăţirea serviciilor educaţionale oferite de Școala Gimnzială Nr. 5 din Drobeta Turnu Severin, cartierul, Schela Cladovei, -prin crearea unui mediu școlar incluziv, receptiv la nevoile elevilor și parintilor cu risc de excluziune, la nevoile profesorilor si ale comunitatii extinse, -prin participarea elevilor, profesorilor si părinților la actiuni de preventie si interventie, în vederea
Pentru realizarea acestui obiectiv general, vom realiza următoarele obiective intermediare definite SMART: O1. Să implicăm în fiecare an de proiect, un număr de 80 de elevi cu risc proveniţi din medii defavorizate, în activităţi de intervenție, pedagogice, de sprijin și remediere la disciplinele matematică și limba și literature română, implementate prin metode de predare non-formale atractive, motivante, personalizate în funcţie de nevoile şi specificul elevilor, în sprijinul creșterii motivației pentru învățare a elevilor, îmbunătățirii rezultatelor școlare ale acestora, în cadrul evaluărilor naționale și creșterii participării absolvenților școlii la Evaluarea Națională. O2. Să implicăm în fiecare an de proiect, un număr de 80 de elevi cu risc proveniţi din medii defavorizate, împreună cu părinții/tutorii acestora, pentru dezvoltarea abilităților socio-emoționale, abilităților de comunicare și colaborare, lucrul în echipă, prin activităţi preventive de coaching, mentoring, combaterea violenței, acțiuni anti-bullying, crearea unui mediu plăcut în școală care să conducă la îmbunătățirea stării generale de bine a elevilor și profesorilor în școală. O3. Să implicăm în primul an de proiect 10 cadre didactice și 1 personal auxiliar în activități de formare în vederea dezvoltării competențelor socio-emoționale, a capacității de colaborare cu părinții sau tutorii legali, dezvoltarea competențelor de coaching, mentoring, consiliere și orientare școlară, în vederea creării unui climat școlar favorabil și de motivare a elevilor pentru învățare, absolvire a VIII clase și continuarea studiilor în învățământul secundar superior.
|